Szükséges iratok
Az elhunyt halotti anyakönyvi kivonatának beszerzéséhez az alábbi dokumentumokra van szükség:
- Az elhunyt személyazonossági igazolványa és lakcímkártyája, külföldi állampolgár esetén útlevele
- Az elhunyt születési anyakönyvi kivonata
- Ha az elhunyt házas, akkor a házassági anyakönyvi kivonata
- Ha az elhunyt elvált, akkor a válás tényét igazoló bírósági végzés
- Ha az elhunyt özvegy, akkor a házastárs halotti anyakönyvi kivonata
- Az orvos által kiállított Halottvizsgálati Bizonyítvány és statisztikai lap
Továbbá a Budapesten meglévő sírhelybe történő temetésekhez, illetve hamvak elhelyezéséhez az alábbi dokumentumokra, adatokra lehet szükség:
- Meglévő sírhely, urnafülke esetén a sírhely száma és a sírba temetett elhunyt neve, a temetés időpontja
Ha az elhunyt nyugdíjas volt, akkor a hozzátartozóknak könnyebbséget jelent - mivel munkatársaink lejelentik a Nyugdíjfolyósító Intézet felé a halálesetet - ha a temetés megrendelésekor magukkal hozzák, a
- Nyugdíjas igazolványt, ami tartalmazza a nyugdíjas törzsszámot
Esetlegesen ha a fent felsorolt dokumentumok közül bármelyik hiányzik, cégünk rövid határidővel beszerzi azt, vagy a dokumentumon szereplő adat birtokába jut!